divendres, 30 de març del 2012

Aturar-se, mirar...disfrutar


 Ho hauríem de fer més, i no ho fem. Ho diem sovint, oi? El món, el dia a dia, ens omple de problemes i maldecaps. Però també estem envoltats de coses boniques a les què moltes vegades no prestem la més mínima atenció. I és una llàstima. Fa quatre dies, el perer que hi ha al costat d'una de les tanques del pati tot just tenia uns brots que apuntaven. Ahir vaig parar-me un moment a mira'l i aquells brots s'havien convertit en unes precioses flors blanques. Probablement, d'aquí quatre dies més ja no hi seran. Estic contenta d'haver-me aturat dos minuts i haver aprofitat aquell moment per disfrutar-les, per fotografiar-les i olorar-les. Sí, estem rodejats de problemes i maldecaps, però també de bellesa. Només hem de voler i saber veure-la.


2 comentaris:

  1. Un dia em van dir: no t'has parat mai a prestar atenció a l'aigua en contacte amb les mans quan te les rentes? Si tots fèssim més cas d'aquestes "xorrades" seríem moooolt més feliços :D

    ResponElimina
  2. No és cap xorrada, Berta. Però coneixem a moltes persones que ni tan sols es plantegen si són felices o no. Van passant els dies, i això és tot. (La propera vegada que em renti les mans prometo parar-me a sentir l'aigua lliscant entre els meus dits...) :)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...